۞ ۩ ☺ توپترین ها☺ ۩ ۞
.:: تبلیغات شما در این قسمت ::.
Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com تبلیغات پیامکی عصاره جینسینگ قرمز کره ای Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com
 

اس ام اس عاشقانه جدید تير ماه 90

  • ساعت: 9:1

 بزرگترین سایت فرهنگی و تفریحی ایرانیان |Funshad.com

 

 

 

 

 

هستی به دلم ، به دل که نه ، در “جانی”



در جان منی و در “دلم” می مانی . . .



.



.



.



شعر که میخوانم ، چشمانت را نبند



تو که میدانی ، حافظه ی خوبی ندارم . . . !



.



.



.



حقیقت تلخ است ، اما نه به تلخی تنهایی



تنهایی سخت است ، اما نه به سختی جدایی . . .




.



.



.



معنای شکست می شوی بعد از من / سروی که نشست می شوی بعد از من



من زنده به گور می شوم بعد از تو / تو مرده پرست می شوی بعد از من . . .



.



.



.



مى دونى Takzang یعنى چه؟



T: تا



A: آخر



K: خط



Z: زندگیم



A: عاشق



N: نگاه



G: قشنگتم



پس بدون به خاطر کم شارژی نیست که تک میزنم !



.



.



.



در فراقت آهنگ قلبم در غم است / بی صدا می خندم اما روزگارم درهم است . . .



.



.



.



گلی بودم جفایت پرپرم کرد



و هُرم آتشت خاکسترم کرد



من آن آهوی دشت ناز بودم



که عشق تو بلانسبت خرم کرد!



.



.



.



فردا بیا دادگاه تکلیفمون معلوم بشه



تیر مرامت خورده به قلبم !



رضایت هم بی رضایت!



.



.



.



خودِ مجنونم و از عشق لیلی



ز چشمم سیل می آید چه سیلی



همین امروز از روی دل من



گذشته هیجده چرخ تریلی!



 



.



.



.



هرچه می دوم ، با گمان رد گام های تو گم نمیشوم



راستی در میان این همه اگر ، تو چقدر بایدی !


تبلیغات پیامکی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





لینک صفحات جداگانه خود را در این قسمت قرار دهید
Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com آرش Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com امید Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com ابی Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com داریوش Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com قمیشی Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com سندی Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com شادمهر Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com چاوشی Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com یگانه Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com عسگری Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com امیری Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com صادقی Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com مقدم Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com 25بند Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com بروبگس Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com آرمین&رضا